Reserveren
Het terras mag open! Hieronder de vragen die waarschijnlijk bij jullie naar boven komen.
1. Kan ik reserveren?
Ja dat kan, van maandag tot en met vrijdag is het mogelijk om te reserveren.
2. Zit ik dan in een bepaald tijdsblok?
Nee, als je een reservering hebt kunnen maken, dan zit je niet aan een eindtijd vast.
3. Reserveren jullie het hele terras?
Nee, we reserveren een aantal tafels in onze “buiten woonkamer” waar je gegarandeerd warm en droog zit. Mocht het op de dag van je reservering regenen dan is dat dus geen probleem!
4. Als de zon schijnt en ik heb gereserveerd kan ik dan naar een andere tafel verhuizen?
Ja natuurlijk!
5. Waarom reserveren jullie niet alle tafels?
Als het een dag slecht weer is kunnen we niet op alle plekken garanderen dat je droog zit. Wel is een groot gedeelte van ons terras overdekt en verwarmd.
6. Is het erg als ik te laat kom voor mijn reservering?
Omdat we maar een paar tafels reserveren is het wel fijn als je op tijd komt! Zo kun je extra lang genieten op ons terras.
Als laatste nog een paar regels vanuit het RIVM.
– Heb je klachten dan blijf je thuis
– Kom je niet uit hetzelfde huishouden dan kun je met maximaal 2 personen aan 1 tafel plaatsnemen
– kom je uit 1 huishouden dan kun je met meer mensen aan 1 tafel plaatsnemen
– reserveren kan vooraf, of op het moment van bezoek
Wat een uitleg! Mocht je nog andere vragen hebben? Mail dan naar reserveren@postkantoordelft.nl
Tot snel!